Voetbalvereniging Oegstgeest

Postbus 1030 2343 BA Oegstgeest
0715171463 Klik om te bellen

Over Voetbalvereniging Oegstgeest

Voetbalvereniging Oegstgeest is een bloeiende zaterdagclub waar voetbalplezier voorop staat. Ons motto is niet voor niets "gezellig en sportief voor jong en oud"!

Achtergrond

Wij zijn opgericht op 1 juni 1929, en zijn voorzien van drie wedstrijdvelden, een verlicht jeugd-/trainingsveld en een verlicht kunstgras trainingsveld. Wij spelen in in het schitterende sportpark de Voscuyl. Hebben een schitterend clubgebouw met 10 kleedkamers en 3 kleinere kleedkamers voor de scheidsrechters, een mooi wedstrijdsecretariaat en een evenzo mooie kantine.

Voetbalvereniging Oegstgeest speelt in een geel shirt met rode kraag en rode manchetten, een zwarte broek en rode kousen. Wij hebben 12 seniorenteams, waarvan het eerste elftal in de 2e klasse KNVB speelt. En wij hebben 28 jeugdteams (waaronder 5 meisjesteams) - een belangrijk onderdeel vormen van de vereniging.

Ieder team heeft tijdens de wedstrijden een begeleider en kan rekenen op een goede (jeugd)trainer. Daarnaast verzorgt de jeugdcommissie verschillende nevenactiviteiten voor de voetballende jeugd, zoals spelletjesdagen, discodagen en tentenkampen. Bij de jeugd worden de tenues en veelal ook de trainingspakken ter beschikking gesteld door onze gewaardeerde sponsors.

Afdelingen

Binnen de club zijn er diverse afdelingen met vrijwilligers die zich 100 procent inzetten voor de vereniging. Voorbeelden hiervan is de evenementencommissie die door het hele jaar door leuke en gave evenementen organiseren voor de jeugd. Ook zijn er mensen die het jaarlijkse jeugdtoernooi steeds weer organiseren. Vergeet ook niet de clubbladredactie, de wedstrijdleiding, de verschillende coördinatoren voor keepers, leiders en trainers en scheidsrechters en de afdeling gevonden voorwerpen, de mensen van het bestuur en de kantine en de sponsorcommissie, de jeugdleiders, -trainers en -coördinatoren, de beheerder en onderhouders van de velden en de gebouwen en de beheerder van de website.

Meer informatie op onze website.

Voetbalvereniging Oegstgeest in het kort

Sporten