TV Vreeswijk

Anemoonstraat 68A 3434 JD Nieuwegein
030 606 4388 Klik om te bellen

Over TV Vreeswijk

Kom padellen of tennissen bij TV Vreeswijk!

De gemeente Nieuwegein ontstond in 1971 door samenvoeging van de dorpen Vreeswijk en Jutphaas. Vlak daarna besloot een groep vrienden uit het voormalige Vreeswijk om een sportvereniging op te richten onder de naam TV Vreeswijk. De club werd geboren op 10 januari 1973. Het fraaie sportpark ligt aan de rand van de woonwijk Hoog-Zandveld (Anemoonstraat 68A in Nieuwegein). Sinds 2021 biedt de vereniging een nieuwe sportfaciliteit: padel. De club is nu dus gericht op tennis én op padel. Momenteel heeft de gezellige vereniging 6 all-weather tennisbanen en 2 padelbanen. Alle met kunstlicht.

Iedereen kan lessen nemen in tennis en/of padel. Lessen staan onder leiding van onze gecertificeerde, gediplomeerde trainer tennis en padel. Senioren kunnen het hele jaar 2022 padellen met een Padel-actie-lidmaatschap voor slechts € 100. Aanmelden kan bij de ledenadministratie: ledenadmin@tvvreeswijk.nl of via de website www.tvvreeswijk.nl

We bieden veel gezelligheid en prima mogelijkheden voor padel én tennis, voor zowel recreanten als wedstrijdspelers

Blik op onze tennisbanen

TV Vreeswijk in het kort