PSV Gymnastiek

Tuinstraat 6 5611 PL Eindhoven

Over PSV Gymnastiek

PSV Gymnastiek is een gymnastiekvereniging in Eindhoven en Nuenen. De geschiedenis van PSV Gymnastiek gaat terug naar het jaar 1913, toen de Philips Sport Vereniging werd opgericht! Tegenwoordig geven wij les op drie locatie’s en bieden wij lessen in gymnastiek, turnen en acro!

Vanwege ons gevarieerde lesaanbod is er voor ieder wat wils, wij bieden lessen aan in ouder kind gym (peutergym), kleutergym, recreatief turnen, acro gym en ouderen gym. Daarnaast zijn wij een leuke vereniging met een rijke historie. Wij maken geen onderscheid in leden dus iedereen is welkom!

De trainsters van PSV Gymnastiek geven momenteel lessen op drie locatie’s. Op het kaartje hiernaast is A onze locatie in de Tuinstraat op Stratum te zien, B laat onze locatie in de Klipperstraat op Strijp zien en C is onze locatie aan de jacobushoek in Nuenen. Al deze locatie’s hebben verschillende trainsters, lessen en omstandigheden.

Als turntrainer bij PSV Gymnastiek in Eindhoven of Nuenen kom je in een team dat zich met veel plezier inzet voor de kinderen door de lessen zo leuk en leerzaam mogelijk voor te bereiden. De trainers geven gevarieerde lessen en gebruiken hiervoor verschillende (veilige) toestelsituaties. We proberen de kinderen zo naar een hoger niveau in het turnen of bewegen te begeleiden. Om deze begeleiding zo goed mogelijk vorm te geven, is het ons streven om elke les door twee volwassen trainers te laten geven. Plezier staat voor zowel trainer als turner centraal!

PSV Gymnastiek in het kort

Sporten