Amsterdam Dynamics Hockeyclub

Karspeldreef 501 1102 BX Amsterdam

Over Amsterdam Dynamics Hockeyclub

Hockeyclub Amsterdam Dynamics

Amsterdam Dynamics is een jonge hockeyclub uit Amsterdam-Zuidoost.We bieden een actieve hockeyvorm, in een attractieve 6 x 6 spelvorm. Hiermee combineren we de snelheid en dynamiek van zaalhockey en de hockeytricks van urban hockey. We starten met Amsterdam Dynamics op ons halve veld in het Bijlmersportpark. Het draait bij ons om plezier in het spel maar vooral ook met je team- en clubgenoten. We zullen daarom starten zonder competitieverplichting. Er is een wekelijks urban hockey trainingsmoment en het wedstrijdelement wordt ingevuld met toernooien op ons veld, in de buurt op Cruijffcourts of elders in Amsterdam.

Hockey in Amsterdam Zuidoost

Dit doen we juist in een stadsdeel waar heel veel hockeytalent aanwezig is, maar een hockeyclub nog ontbreekt. Met Amsterdam Dynamics veranderen we het beeld van hockey en verrijken we de hockeysport! Onze urban hockeyvereniging staat voor vriendschap, spelplezier en inclusiviteit. Het biedt voor de kinderen een kans om nieuwe vriendschappen in de buurt te sluiten. We stimuleren leden en de ouders/verzorgers van leden om betrokken te raken bij onze vereniging. Dat kan als lid, maar dat kan ook als vrijwilliger.

Word lid!

Als je het leukt lijkt om bij ons te hockeyen dan kan je eerst een keer gratis meetrainen. Vind je het daarna echt heel leuk dan kan je lid worden. Bij Amsterdam Dynamics werken we met maandlidmaatschap. Zie het als je Netflix lidmaatschap of je Swapfiets abonnement. Niet in 1 keer een groot bedrag maar iedere maand een overzichtelijke betaling. En hockeyen bij Amsterdam Dynamics is net zo onmisbaar als je Netflix account maar toch willen we je niet tegen je zin vasthouden. Daarom hanteren we een maand opzegtermijn. Weet je toch zeker dat je nooit meer weggaat dan kan je ook per jaar betalen. We belonen dat met een korting op je lidmaatschapbedrag.

Amsterdam Dynamics Hockeyclub in het kort

Hockey