Mookhof 8 3826 KB Amersfoort

Over Forza Hoogland Volleybal

Forza Hoogland Volleybal
Volleybalvereniging Forza Hoogland, opgericht in 1964, is met ruim 450 leden één van de grootste verenigingen in de regio Amersfoort. De thuishaven van Forza Hoogland is sporthal Nieuwland in Amersfoort-Noord, maar trainingen vinden ook plaats op andere locaties, o.a. sporthal De Bieshaar in Hoogland. Forza heeft alle verschillende afdelingen die een volleybalvereniging kan hebben: Mini’s, Jeugd, Competitiespelende teams en Recreanten.

Doelstelling
De doelstelling van Forza Hoogland is een deels prestatieve en deels recreatieve doelstelling. Het eerste heren- en damesteams moeten prestatief zijn en de eerste teams moeten minimaal op promotieklasse niveau presteren. Jeugd moet binnen de vereniging optimaal de kans krijgen om zich te ontwikkelen.

Forza Hoogland wil voor alle leden een gezellige vereniging zijn. In de lagere teams wordt daarom met de teamindeling rekening gehouden met de voorkeuren van de leden, mits doorstroming kan blijven bestaan. Verder worden er feesten, vrijwilligersavonden en andere evenementen georganiseerd. Voor de jeugd is er iedere vakantie een activiteit en wordt er jaarlijks een jeugdkamp georganiseerd.

Forza Hoogland is een vereniging voor iedereen die graag wil volleyballen op zijn/haar eigen niveau.
Kortom, Forza Hoogland is een vereniging die leeft!

Forza Hoogland Volleybal in het kort

Volleybal