Tennisclub Maaspoort

Marathonloop 2 5235 AB 's-Hertogenbosch
0736410019 Klik om te bellen

Over Tennisclub Maaspoort

TPC Maaspoort is gevestigd op de Maaspoort te 's-Hertogenbosch en staat bekend als een gezelligheidsvereniging waar iedereen zich even kan ontspannen na werktijd. Het is belangrijk dat een ieder zich welkom voelt.

Wij zijn een gerenommeerde tennisclub die zich de laatste jaren heeft toegelegd op zowel tennis als padel. De nieuwe rage overgewaaid uit Spanje is op dit moment razend populair. Sinds kort hebben wij er 3 nieuwe padel banen bij, zijn alle tennisbanen vernieuwd en is ons clubhuis helemaal opgeknapt en ziet ons park er tip top uit!! De teller staat nu op 6 padel banen en 6 tennisbanen. Bij een lidmaatschap van onze club zit zowel het tennissen als het padelen inbegrepen.

Diverse commissies zijn actief in het organiseren van activiteiten waaraan iedereen kan deelnemen. Ook dagactiviteiten worden georganiseerd waarin een niet-lid kan komen spelen om te ervaren wat het is om te padelen en te tennissen. Doordat er een wachtlijst is voor padel kan de inloopavond op de 1e woensdag van de maand niet doorgaan voor niet-leden. De inloop avond van de tennis is op dinsdagavond vanaf 20:00 uur. Ook niet-leden kunnen hiervan gebruik maken op de 1e dinsdag van de nieuwe maand. U bent hier van harte welkom.

Wij hebben volop parkeerruimte rondom de tennisclub en zijn gemakkelijk te vinden namelijk bij de Flik Flak hal voor menigeen een begrip in de turnsport.

Tennisclub Maaspoort in het kort

Padel en tennis