Badminton Club Barendrecht.

Een recreatieve badmintonvereniging
Sportief en gezellig badmintonnen op 2 locaties
Een laagdrempelige contributie

Over Badminton Club Barendrecht.

BADMINTON spelen op woensdagavond.

Wij zijn een vereniging voor recreatief badminton, opgericht 1 september 1979 in Rotterdam-Zuid en spelen nu in Barendrecht en bestaan inmiddels al MEER DAN 40 jaar! Bij onze vereniging staan gezelligheid en sportiviteit hoog in het vaandel.

In het seizoen (september tot juli) spelen wij iedere woensdagavond van 19.30 tot 22:00 uur in sporthal Waterpoort, Middeldijkerplein 9, Barendrecht en in sporthal Riederpoort, Riederhagen 2, Barendrecht op zondagmorgen van 11.00 - 13.00 uur. Je kunt op elk moment van de avond/dag komen en gaan.

Er wordt in tijdseenheden van ca. 20 minuten per baan gespeeld. Je kunt de hele avond/dag met dezelfde mensen blijven spelen, maar het is natuurlijk veel leuker om de sportieve uitdaging met verschillende mensen aan te gaan. Je kunt daarom ook als je wilt, elke partij met 3 andere mensen spelen.
Keuze en flexibiliteit in combinatie met sportiviteit!
Voor het geld hoef je het niet te laten! Voor € 5,00 mag je een hele avond/dag komen spelen of betaal in een keer het vaste bedrag van € 120,00 voor een heel seizoen en 2x per week kunnen spelen.

Kijk snel op onze website voor meer informatie !

NB. Vooraf svp aanmelden; dit kan via de mail :

bc-barendrecht@outlook.com of via whatsapp telefoonnr. 06-19408585.

Badminton Club Barendrecht. in het kort

Vrij spelen