Algemene Zwemvereniging Leidschendam (AZL)

Fluitpolderplein 1 2262 ED Leidschendam

Over Algemene Zwemvereniging Leidschendam (AZL)

Zwemvereniging AZL is al ruim 50 jaar een begrip in Leidschendam en omstreken.

In zwembad De Fluit in Leidschendam bieden we zwemles, waterpolo en wedstrijdzwemmen voor jong en oud binnen een gezellige vereniging.

We hebben al sinds 2015 de Licentie Nationale Zwemdiploma's en we vinden veilige, goede en leuke zwemlessen belangrijk. Behalve het enige echte Zwem-ABC kun je bij ons ook terecht voor verschillende zwemvaardigheidsdiploma's, zoals zwemvaardigheid 1-2-3, snorkelen, survival, waterpolo en wereldzwemslagen.

De zwemlessen worden bij AZL gegeven door een team van jonge, enthousiaste en gediplomeerde vrijwilligers.

De groepen zijn klein en, afhankelijk van het aantal leerlingen, staan er doorgaans 3 of 4 vrijwilligers op een groep. Daardoor is er veel individuele aandacht en kunnen we maatwerk leveren.

In het zwembad beschikken we over een modern en gezellig clubhuis met zicht op de zwemmers in het wedstrijdbad. Een unieke faciliteit. Ons clubhuis is ook te huur voor vergaderingen of andere bijeenkomsten.

Kijk op onze website voor meer informatie.

Algemene Zwemvereniging Leidschendam (AZL) in het kort

Sporten

Watersport

Lidmaatschap noodzakelijk